Phantom Thief Kid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4911981380119886007\x26blogName\x3dMy+Bittersweet+Life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://alyanjhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://alyanjhh.blogspot.com/\x26vt\x3d-8373604427292736916', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


Edit blog
Thursday 6 June 2013 22:40 0 Comment(s)

Assalamualaikum. Heyyow. Macam rajin pulak nak buat entry hari ni. Title entry ni, edit blog. Kenapa? Ha, tunggu sekejap. Sebelum aku nak cerita pasal title tu, aku nak promote satu movie yang aku baru je tengok. It's about...


Yaaa. Cerita Thailand. Tajuknya, Pee Mak. Pee Mak tu hero dalam cerita ni. Genre movie ni, ada romantik sikit +  seram sikit + komedi. Yang komedinya banyak. Dari start movie tu sampailah habis, korang akan tergelak sampai tertonggeng tonggeng + sakit perut + meleleh air mata korang. Haih. Aku taknak lah cerita kat korang kisah dia macam mana. Better korang pergi wayang dan tengok sendiri. Alah tak mahallah. RM8 je kott tiketnya. So, cepat cepatlah beli. Ditayangkan mulai 6 Jun di pawagam yang berdekatan anda. Eh amboi. Promote habislah~ Mestilah aku promote, sebab dalam movie ni, hero dia pakwe aku. Alah Mario Maurer tu. Eh, memang handsome habislah diaa :3 

Ha. Enough with this movie. So now, jom kita baca kenapa dengan title tu. Actually, aku betul betul nak buat  service edit blog. Aku pendam benda ni \amboi, pendam/ dah lama kott. Dari bulan 12 tu lagi. Korang tahu entry ni kan? Kalau taktahu, pergi baca sekarang. Pastu kakak aku asyik cakap, "kau ni asyik edit blog orang aje. Bukannya dieorang bayar pun." Aku diam ajelah. So, from now onwards aku nak buat caj atas setiap blog yang aku edit. Aku akan edit cuma pakai blogskin and denim template sahaja. Aku tahulah ramai pandai dalam hal ni, tapi sampai bila kott aku nak buat secara free? 

Aku takde lah pandai nak buat header untuk korang atau benda lain. Tapi aku cuba lah kan~ So, kalau korang nak aku editkan apa apa, bayar RM5 mengikut topup masuk. Tapi kalau korang kenal aku and selalu jumpa aku kat sekolah, baik bagi aku kad nya :3 Edit blog + ada penambahan pun aku kenakan RM5 je. Takbanyakkan wei? Tapi kalau korang cuma mintak aku tukar lagu ke, letak chatbox tu, aku buat free je lah. Sebab benda tu tak susah mana. Ah, senang aku buat syarat lah.

Syarat syaratnya:

  • Pengeditan blog akan dibuat selepas topup. Tapi, kalau lepas 3hari tak topup, cancel.
  • Tiada paksaan k.
  • Better pilih skin sendiri. Kalau kau nak aku pilihkan boleh, tapi kalau lepas tu kau merungut and nak aku tukar lain, tambahan lagi RM5. So maksudnya kau kena bayar RM10 lah.
  • Takpayah banyak songeh.
Ha. Tu jelah. Bukan banyak pun. Empat syarat je kot. Kalau korang nak topup masuk, follow kat twitter. Ha, kan dah siap aku bagi link dia. Nanti DM aku and aku bagi. Tapi bukan dengan niat nak mengacau k. Aku harap dapat respon korang dari entry blog aku ni. Lagi lagi lagi? Itu je lah. So that's all. Kbye. Thanks for reading :)


Confirm lepas orang baca entry ni, dah takde siapa yang nak mintak tolong kat aku ><

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE