Phantom Thief Kid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4911981380119886007\x26blogName\x3dMy+Bittersweet+Life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://alyanjhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://alyanjhh.blogspot.com/\x26vt\x3d-8373604427292736916', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


Wanna make a service
Friday 28 December 2012 00:30 0 Comment(s)

\dia senyum aku nak buat service/

Assalamualaikum. Haiiiii :D Gambar ni? Memang sengaja letak besar besar. Tapi takdelah besar sampai muat satu page ni kan? Tidak tidak tidak. Saya tidak sekejam itu. Walaupun kalau diberi peluang, memang akan buat. Lulz xD Nama dia... Cho Kyuhyun. Beri tepukan untuk diaa. Jyeahh :D Ohh Alya. You're talking nonsense this morning. 

Ohh. For the title... ohh~ Memang takde kaitan dengan Kyuhyun ni. Takkan nak buat service touch touch dia kott. Mana boleh. Takboleh takboleh. Okay okay. Perut aku tengah lapar ni so before breakfast aku nak siapkan entry ni. Kalau aku buat lepas breakfast kangg, mulalah aku lupa apa yang aku nak taip.Ye dok? 

Actually, aku nak buat service edit blog orang. Macam blogger blogger lain buat. Tapi baru plan lah. Kita kena ada strategi aitee? So far, aku dah edit 4blog. Umm. 3blog? Yaaa, maybe. First sekali aku edit blog Amira, second blog Abang HantarKopi. Third, my sister's blog. And upcoming... Ain punyaa. Aku suruh dia bagi emel and pass, dia takbagi pun. Adehh budak ni --' 

Masa edit blog Amira and Abang HantarKopi, aku pakai simple template punyaa. Aku edit blog Amira pakai template tu sebab I don't know how tu use blogskin. Abang HantarKopi tu, sebab dia nak yang simple je. Start dari blog kakak aku lah, aku pakai blogskin. Actually, blogskin ni memang lagi senang daripada simple template. For denim template, aku belum belajar code dia. Hewheww :3 But later lah.

Yaaa.. since now, I know how to use blogskin so I addicted to edit blog. Aku taktahu kenapa. Gian gilaaa kau tau. Hari hari kalau boleh nak edit blog orang. Aku pandai ni pun belajar daripada Aida. Kan dia yang edit blog aku mulanya, so aku godek godek code tu. Terima kasih Aida. Muah setepekk :* Bila aku bagitahu kakak aku, kakak aku kata buatlah service. Kenakan bayaran ikut topup.

So ini hanyalah plan sahaja. Belum betul betul. Tu aku kena tanya kawan kawan aku dulu. So, I am very appreciate your feedback. Thank you. Bye. Assalamualaikum :)

Hari ni hari Jumaat terakhir di tahun 2012 :')

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE