Phantom Thief Kid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4911981380119886007\x26blogName\x3dMy+Bittersweet+Life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://alyanjhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://alyanjhh.blogspot.com/\x26vt\x3d-8373604427292736916', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


New link blog
Wednesday 5 June 2013 01:35 0 Comment(s)


Assalamualaikum. Heyyow. Tengok blog titeww. Comel tak macam tuannya? Hewheww :3 Pehh, gedik gila kebabeng ah. Tumbuk kau satgi, tahulah. Tapi blog ni memang comel pun kan? Hahahah. Uuuuu. Sekolah dah nak bukak dah. Lagi 4/5 hari. Eh takredha pulak rasanya. Nanti mesti rindu nak onl twitter setiap hari. Nanti mesti rindu katil yang empuk tu. Nanti mesti rindu tv yang ada banyak cerita best tu. Nanti mesti rindu semuanya pasal rumah ni :( Lol. Ayat bajet macam kau takkan balik rumah dah lepas ni. Aku tumbuk kau tahulah.

Kat sekolah, aku taknak belajar. Taknak buat PBS. Taknak jumpa cikgu. Cuma nak jumpa kawan. Nak jumpa crush. Nak main. Oh k. Kita sebenarnya dah jauh terpesong dengan tajuk di atas, tapi takpe. Suka hati lah kan aku nak cerita apa mula mula. Ha. So meh kita baca pasal yang berkaitan dengan title tu. Ha kau suka tak? Shuffle sikit.

Actually, semalam aku ada tukar link blog. Sebelum ni, linknya mybloggieblog99.bs.com kan? Tapi sekarang tak dah. I dah tukar. Kenapa? Kenapa kau tanya? Eh suka hatilah nak tukar ke, nak bakar ke. Oh k. Aku bagitahu sebab musabab nya. Aku rasa macam link sebelum ni, kebudak budakan. That's why lah aku tukar makk. So aku nak macam lebih matured sikit even aku ni masih lah di bawah umur ataupun dalam erti lain, kanak kanak ribena. Tu aku tukar. Tapi aku rasa ramai lagi taktahu. Aku cuma letak link baru tu dekat bio twitter aku. Weh. Follow aku tau :3 Ha, sambung. Bila ramai taktahu, secara automatic traffic jammed kat blog aku ni jatuh merudum. Hm sadis bunyinya bukan? So, lepas baca entry ni mohon korang perasan and rajin rajinkan usha blog aku. Dengar lagu je pun boleh. So kbye :) Thanks for reading. Assalamualaikum.


Saja letak gambar ni. Meltingg sangatt :**


REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE