Phantom Thief Kid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4911981380119886007\x26blogName\x3dMy+Bittersweet+Life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://alyanjhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://alyanjhh.blogspot.com/\x26vt\x3d-8373604427292736916', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


Birthday girl
Tuesday 11 June 2013 23:51 0 Comment(s)


Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to Alya Najihah,
Happy Birthday to you.
Assalamualaikum. Heyyow. Yeayy, today I'm a birthday girl :D Now, I'm officially 14 years old. Syukur Alhamdulillah because Allah allowed me to stay alive till this day. Oh. Ni yang mula nak pasang lagu Big Bang ni. I'm still alive. I'm still alive. Ehehehe >< So semalam on twitter, semua berebut nak jadi first wisher. Orang paling awal wish, Anis Najihah. Tapi kalau betul betul ngam pukul 12 tepat, 11 Jun tu, Fanny Alvira :) Btw, thanks for all the wishes. Love youu all so much. Tapi tadi memang rasa macam retis gila. Hahahaha >< Gedik k gedik. Aku tumbuk kau tahulah.

Pastu tadi, aku datang sekolah dalam pukul 12.45. Saja je datang lambat. Konon konon macam ramai tunggu nak wish kat aku. Lol. Kau Alya, kalau aku lempang kau, tahulah. Sampai sekolah terus aku tunggu kat belakang kelas sementara tunggu budak pagi yang akan keluar tak lama lagi. Tak lama tu, Fanny, Balqis dengan Athilah datang kat aku and nyanyi lagu dekat aku. Wahahahaa, gembira gila masa tu. Tapi pagi onl kat twitter tu, tengok interaction. Amboi ramainya yang wish.

Sambung balik pasal kat sekolah tadi. Masuk kelas pulak, depaa wish sekali. Huu, terharu. K dipendekkan cerita, lepas Zuhur and dah ambik BKK masuklah kelas. Pastu tengok tengok bawah meja ada dua kotak coklat. Terkejut ah. Tanya dieorang, siapa bagi. Depaa kata taktahu. Pastu abaikan kejap persoalan tu sebab teacher dah masuk. Tapi tak lama tu, Jiha kelas 2F datang nak jumpa aku. Aku keluar pastu dia bagilah coklat lagi. Memang banyak wa cakap sama lu. Bagi dia double kiss sikit, pastu masuk kelas balik sebab teacher suruh cepat. Pastu Yunus ada bagi satu anak patung tiger. Comel kott >< Dia bagi tiger sebab dia tahu aku suka Jong Kook gila gila. Tu dia bagi. Padahal tu mainan dari rumah Anas. Hahaha. Jadilah.

Tibalah waktu rehat, Fanny ajak aku pergi kantin. Aku ikutlah tapi Athilah tak ikut sebab dia kata dia diet. Kononnya. Puihh -.- Pastu aku ingat nak makan kat kantin, tapi Fanny menggelabah menggelabot ajak masuk kelas. Bunyik dengan muka dia dah macam nak nangis. Aku pelik ah, pehal gelabah gila budak ni. Tak mati lah makan dekat kantin tu. Pastu ikut je ah cakap dia sebab aku malas nak dengar dia bebel. Suara dia dahlah bising. Memang tak aku nak tadah telinga semata mata nak dengar dia membebel. Oh no no no.

Masuk je kelas, dieorang nyanyi lagu Happy Birthday untuk aku. Memang tak sangka gila dapat macam ni >< Pastu adalah kek coklat buatan Athilah. Weh, sedap kott kek nya. Balqis dengan Fanny suap aku :3 Tapi kan aku tengok dieorang ada bisik bisik sebelum rehat tu. Bila aku datang, dieorang diam. Rupa rupanya ada plan surprise party untuk aku. Patutlah Athilah taknak pergi kantin. Patutlah Fanny menggelabah menggelabot ajak aku pergi kelas. Rupanya ada udang di sebalik batu. Tapi aku taktahu kenapa, tadi otak aku blank gila, and aku takde pulak syak apa apa. Tapi kalau macam tu, barulah dapat rasa surprise nya kan. Kalau dah dapat tahu, tak best ah.

Pastu, Athilah bagi aku hadiah. Then, Anas dengan Kimi mengaku dua coklat tu sebenarnya dari dieorang. Lol. Kenapalah berahsia sangat budak dua orang ni. Ni gambar hadiah yang aku dapat. Terima kasih semua :)



Jiha 2F - Coklat Cadbury Roast Almond
Anas dengan Kimi - Coklat Cadbury Box Assortment and coklat cadbury Dairy Milk
Hafiz dengan Shahirah - Keychain dari Cameron and Indonesia
Yunus - Patung Tiger
Fatin Nur Hidayah dengan Fanny - Aiskrim Magnum
Athilah - Kek coklat and novel Inggeris
Balqis - Belanja air mosha
Anis - Bagi kek coklat
Amira - Frame dengan baju T-shirt vespa.

Haaa, nampak tak baju Vespa warna kelabu merah tu? Itulah baju yang Amira bagi. Lawaa kott~
Itu sahaja, tapi masih bersyukur :) Kek Anis sedap. Kek Athilah sedap. Dieorang semua memang awesome gila weh. Aku rasa inilah birthday aku yang paling best sekali sepanjang hidup aku. Sekali lagi aku ucapkan terima kasih kat korang semua.

Tapi ada tiga orang yang aku harap gila gila gila gila dieorang wish aku tapi takde pun. Ui sedih. Orangnya, Austin Mahone, Senget dengan Thaqif. Korang buat apa sampai takde masa nak wish aku, ha? Jawab jawab. Tapi takpe aku faham. Austin Mahone mestilah busy kan. Senget dengan Thaqif tak onl barangkali. Jadi, dengan sukacitanya saya maafkan kamu semua. Hehehe :3 Okay, that's all. Thanks for reading. Assalamualaikum :)



Happy birthday to my cute twin :) Auni Batrisya bt Mohd Zaihan. May Allah bless you always and hope you will stay success, health and cute. Saengil chukkahaeyo :*

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE